Finrota’dan KOBİ’lerin dijitalleşmesine katkı sağlayan çözümler
Ödeme sistemleri ve Açık Bankacılık hizmetlerinin erişilebilirliği, dijitalleşmesi ve kolaylaştırılması kapsamında hareket eden Finrota, yenilikçi çözümleriyle KOBİ’lerin dijitalleşmesine katkı sağlıyor.
Ödeme sistemleri ve Açık Bankacılık hizmetleri alanında departman lideri çalışmalar sunan Finrota, KOBİ’lerin dijital dönüşümünü hızlandıracak çözümler geliştirmiştir. Finrota, ürünlerini Türkiye’nin en büyük online tahsilat sistemi Netahsilat ve Açık Bankacılık çözümleri sunan NetEkstre ile KOBİ’lerin ve şirketlerin ihtiyaçlarına yönelik paketlere dönüştürmüştür.
Sektörde fark yaratmak
Daha uygun fiyatlarla sunulan özel paketler, aylık olarak yenilenebildiği için dijital kanallardan kolayca iptal edilebiliyor. KOBİ’lerin kullandıkları işleri bir üst pakete taşıma ya da ek paket satın alma seçenekleri de bulunuyor. Finrota, ilk kez “Kurumsal” ve “KOBİ” segmentlerini ayırarak segmentte fark yaratıyor. Böylece KOBİ’ler de kurumsal ve ticari şirketlerin finansal hayatını kolaylaştıran finansal ürünlere ulaşabilmektedir.
Uçtan uca dijitalleştirme
KOBİ’lere fayda sağlamak için yola çıkan Finrota; İş seçiminden satış sürecine, satış sonrası kurulumdan kullanım ve güçlendirme süreçlerine kadar tüm aşamaların uçtan uca dijital ortamda yürütülmesini sağlar. KOBİ’lerin tahsilatlarını hızlı, güvenli ve basit bir şekilde teslim almalarına yardımcı olan Finrota; Tüm süreçlerde e-posta, SMS bildirimi ve görsel kullanım görselleri ile size özel bir deneyim sunar.
Hızlı üyelik süreci
Finrota’nın KOBİ’ler için sunduğu paketlerin üyelik ve satın alma işlemleri Finrota portalı üzerinden en kısa sürede gerçekleştirilmektedir. Kullanıcılar yakında Taşınabilir Uygulama üzerinden KOBİ hizmetinden yararlanabilecekler. Yeni kullanıcılar birkaç bilgi ile üyeliklerini oluşturarak ihtiyaçlarına uygun paket çözümlerden birini seçebilirler; Ödeme yaptıkları kredi kartını kayıt ettirerek aylık abonelik modelinden faydalanabilirler.
Kullanıcılara tam destek
Finrota’nın “Kurulum Asistanı” modülü, kullanıcıların başvuru sürecinde gerekli belge ve işlemleri tamamlamasına yardımcı olur. Kullanıcılar ayrıca işin ömrü boyunca ihtiyaç duydukları tüm hizmetler için eğitim görüntülerini izleyebilirler. Finrota, kullanıcılardan gelebilecek soru ve taleplere büyük önem vermekte ve ilgili gruplarını eğitim materyalleri ile desteklemektedir. Yapılandırılan yazılım ve CRM uygulaması ile kullanıcı destek süreçleri hızlanmaktadır.
Yeni saldırı ile başarı
Finrota, KOBİ’ler için yaptığı yeni atılımın meyvelerini kısa sürede toplamaya başladı. Eserlerin satış maliyetlerini yüzde 95, işlerin kaide ve işleyiş maliyetlerini yüzde 75 oranında rahatlatan Finrota, 7 yeni müşteri kazanımı ile 80 adet ve 120 bin TL’lik tahsilata aracılık etti. ilk 2 hafta Finrota, işi yaygınlaştırmaya yönelik pazarlama faaliyetleriyle birlikte, tüm satışlarının ve cirosunun değerli bir bölümünü 1 yıl içerisinde dijital kanallardan gerçekleştirmeyi hedefliyor.